29.1.12

zihnimde kaybolayım

zihnim aydınlan, zihnim karar.
  bana yakın, benden uzak...
    güçlen benimle, aş beni.
      ümidim ol, hasretim ol...

          büyüt hayallerimi, okyanus kadar.
            hırçınlaştır, hiddetlendir, engin dalgalar gibi.
              şiddetimi, aşkımı, öfkemi...
                al benden beni; ruhumu, yüreğimi...
                  kurtar beni, götür beni,
                    sana yakın, benden uzak...

                      kaderimdin, umudum ol...
                        göremediğimi duymamı, duyamadığımı hissetmemi sağla.
                          yürüdüğüm yolları, yaşadığım anları anlamlandır.
                            anlamlandır ki bileyim nereden geldiğimi,
                              nerede olduğumuı ve nereye gitmem gerektiğini.
                                ve söyle bana "neden ?"in cevabını.

                                  zihnim aydınlan, zihnim karar.
                                    büyüt hayallerimi, şiddetimi, aşkımı, öfkemi...
                                      ve beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder